måndag 3 januari 2011

Summering 2010

Få se nu, vad hade jag för önskningar för 2010?

Sytt mer vuxenkläder? -JAAA! Jag har verkligen kommit igång med vuxenkläder och det tänker jag fortsätta med. Delvis också via mitt knasiga Tunique-projekt!

Nope, ingen Cover Pro maskin än, men nu suktar jag mer efter en datoriserad vanlig symaskin. Någon som har tips eller erfarenhet av Husqvarnas Emerald 183?

Bra basmönster i förrådet?  Jag tror att jag har hittat ett bra basmönster i Ottobres Creative Workshop 301 beträffande tröjor till barnen och mig.


Vad jag sömnadsmässigt ser framemot 2011 är:
- en ny symaskin
-symaraton med Sykollektivet Uppsytt
-mer vuxenkläder!

Lite kuriosa från 2010

Blogginläggen som fick flest kommentarer under året:


Oh la la, jag tror att jag är kär...
 
Blus till vårutmaningen
Tack för alla fina och uppmuntrande
 kommentarer under året
 och Gott Nytt År på er alla!

3 kommentarer:

  1. Åh ja, den gule kjole...den er altså også helt vidunderlig.... Godt nytår.

    kh
    Trine

    SvaraRadera
  2. Har inspirerats av ditt tunique-projekt. Läs gärna mer på bloggen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...