torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

Årets sömnads tre-i-topp:

1. Sybloggandet
2. Syjuntan med Uppsalabloggare!
3. Overlocken

När jag om ett år summerar 2010 så tror jag att jag har hunnit med att sy mer kläder åt mig själv, har köpt en Cover Pro och har fått ihop en bra baskollektion med mönster åt barnen (just nu får jag hålla på att justera mönster hela tiden, vilket gör att det tar tid att komma igång med själva sömnaden).

Hur ser er topplista ut för 2009? Och vad tror ni att 2010 ska föra med sig sömnadsväg?

Gott Nytt År på er allihopa!

3 kommentarer:

  1. Godt nyttår og takk for all inspirasjon! Min 2009-topp-tre innen syverden:
    1: oppdaging av syblogger
    2: innkjøp av min første symaskin
    3: gleden over å ha funnet noe som stimulerer skapertrangen og skapergleden OG som lar seg kombinere med tilværelsen som mor til tre små. Mine andre kjære hobbyer (som maling og musikk) krever masse tid og konsentrasjon, men en dag...
    Ønsker for 2010:
    Fortsette der 2009 slapp! Sy jevnt og trutt, blogge. Ett konkret mål: sy voksenklær.

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! Ska bli kul med ett ny termin av syjuntande, det lilla jag hinner vara med!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jeg har just opdaget din blog og jeg er vældig imponeret af dine sager. Jeg kan rigtig godt lide din stil.
    Så nu vil jeg følge din blog og dig fast;-)
    Kærlig hilsen Ulla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...